Kenapa Lelaki suka Perempuan Manja?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

macam yang aku janjikan entri ni ada entri dari segmen aku baru2 ni,




Kenapa Lelaki suka Perempuan Manja?

  1.   Wanita manja merupakan wanita yang suka belaian dan kasih sayang,
    mereka bukan kurang kasih sayang, tapi mahukan kasih sayang dari seorang lelaki.

    Kenapa? kerana layanan lelaki lebih bersikap terbuka dan berlainan. Lelaki melayan karenah wanita

    dalam keadaan berbeza dengan wanita, kerana wanita pada zahirnya bersifat lemah lembut,

    manakala lelaki bersifat keras dan kasar. Kerana itu layanan yang diberikan perempuan kepada

    lelaki berbeza. Kerana itu ramai lelaki tertarik dengan wanita manja, kerana mereka lebih

    caring dan concern dgn keadaan lelaki (lebih2 lagi pakwe).
     
*ini pendapat bernas dari Fendy

  1. Manja sendiri da menunjukkan keperibadian wanita. So dari situ kita nmpak sifat peribadi perempuan tersebut dan kelembutan perempuan itu. Ye lah, xkan la nak suka kat perempuan ganas?? Mak sy ade ckp, kalo nak cari perempuan tu, cari la yg sedap mate memandang,.. So boley paham kot...
  2. Sebab sifat semulajadi lelaki yang sukakan kemanjaan seseorg perempuan itu boleh menjadikan hubungan   2 bertambah romantik dan sweet gitu. Cam cter Im not single 2, walo pon mula2 Lisa 2 nmpak garang tp die 2 manje kan, last2 berbaik.. kan sweettt... Aceceyh..
*ini pendapat bernas dari Mr. PopKorN

kesimpulan yang aku boleh paham kan dan aku dapat dari geng 'Pada Pendapat Saya..' ni ialah:

  • wanita manja ialah wanita yang suka belaian dan kasih sayang, lelaki suka sebab mostly wanita macam ni, sensitif dan dapat tahu apa yang ada pada hati pasangan dia
  • manja boleh menunjuk kan keperibadian wanita. kebanyakan wanita manja, ialah wanita yang lembut
  • sifat lelaki yang suka kemanjaan dari seseorang wanita sebab akan hubungan bertambah romantik
pada pendapat aku pulak

aku sokong betul apa yang di katakan oleh geng aku kat atas ni, bagi aku, perempuan manja sensitif, dioarng kan manja, so, cakap ganas sikit kecik ati, thats why, diorang jarang nak sakit kan hati pasangan diorang sebab diorang sentiasa beringat untuk menjaga hati pasangan diorang.

itu sahaja, terima kasih,